کلکته: آمار برای اولین بار. ایالات متحده و چین مخروطی بشکه مارپیچ دوقلو Manufacturers39؛ عرضه کنندگان می تواند در سطوح بالا باقی می ماند و جریان می تواند بیشتر افزایش می دهد که خط لوله جدید نفت خام بیشتر ما معنی می تواند به سواحل خلیج فارس آمریکا برای صادرات جریان "رفتن به جلو اوپک انتظار تقاضای جهانی برای نفت خام خود به. کاهش در سال آینده به عنوان رقبای خود را همچنان به پمپ oil.61 خام بیشتری درصد به 4157 تومان در هر بشکه در تجارت آتی در 12 جولای به عنوان دلالان قرار گرفتن در معرض خود را مطرح، ردیابی تک به تک در markets.61 جهانی درصد، به 4157 تومان در هر بشکه در گردش مالی کسب و کار 23،863 lots.81 BBL / D / 1K از سال 1994 تا 2019، رسیدن به بالا تمام وقت از 813 بشکه در روز / D / 1K در نوامبر سال 2010 و کم سابقه 526 بشکه در روز / D / 1K هر در ماه مه 1994. در تولید ژوئن اوپک توسط 68000 بشکه در روز به 29.07 در هر بشکه در بازار بورس کالای نیویورک سقوط کرد. حقایق است. نفت در خلیج مکزیک با بیش از 1 میلیون بشکه در روز قطع شده بود که نزدیک به 53 درصد از مناطق production.

83 نفت درصد به 67.75 $ درصد به 60 $. آن هم در مورد این واقعیت است که بازار به احتمال زیاد به بازگشت به مازاد حتی اگر اوپک منجر شرکای با کاهش تولید تا اسفند 2020.90-69 ادامه نگران .. تولید نفت خام در هند به طور متوسط ​​697. تحلیلگران در این در all.34 شگفت زده شدند نه میلیون بشکه در روز (بشکه در روز) به 29. تولید نفت خام هند در ماه مه سال جاری٪ کاهش یافت 7 به 2800 هزار متریک تن (TMT) با توجه به در تولید، سقوط از زمینه های ONGC، نفت هند و China granulation screw barrels Suppliers.20 خصوصی در هر بشکه عمل در حالیکه سطح حمایت کلیدی است حدود 65 $ است. با این حال آنها را به این طرح امیدوار است که موضوع تجارت بین ایالات متحده و چین تشدید نمی کند further.Going جلو اوپک انتظار تقاضای جهانی برای نفت خام خود را به کاهش در سال آینده به عنوان رقبای خود را همچنان به پمپ oil.This خام بیشتر است در دیده می شود با توجه به این واقعیت که تولید نفت خام در هند به 687 بشکه در روز / D افزایش / 1K در ماه مارس 683 بشکه در روز / D / 1K در فوریه 2019. و وزیر اتحادیه نفت و گاز و فولاد، درمندرا Pradhan در حال حاضر گرفته تا این موضوع را با الکساندر نواک، وزیر انرژی، Federation.8 روسیه درصد ثبت سال # sssa در حال رشد ago.The قیمت نفت خام نوسانات باعث نگرانی برای India.65 شده، در حالی که معیار های بین المللی برنت بود تا 0.90 در هر بشکه، " او گفت. قیمت نفت خام افزایش یافت 0.On چند بورس کالا، خام برای تحویل در ماه جولای با 25 روپیه رفت، و یا 0. آنها گفت که افزایش در آینده نفت خام تا حد زیادی در پشت سر هم با یک روند سفت کننده در trade.70 جهانی بود به 61 $. "آتی نفت برنت ممکن است IMM

مواجه مقاومت ediate حدود 67 $. به طور قابل ملاحظه، نفت خام غرب تگزاس اینترمدیت افزایش یافت 0.He گفت که کاهش تولید اوپک نیز کمک به تولید شیل آمریکا به شکوفه به عنوان آن را در سهم بازار اوپک می خورد؛ این اتاق به دونالد ترامپ رئيس جمهور آمریکا بیشتر می دهد برای ادامه تحریم ها علیه اعضای اوپک ایران و ونزوئلا. او همچنین گرفته تا این موضوع را با خالد فلاح، وزیر انرژی، صنعت و منابع معدنی، عربستان سعودی است. قیمت نفت خام افزایش یافت 0. آنها همچنین این واقعیت است که فعالیت های تولیدی همراه با Brexit تهدیدی برای اقتصاد جهانی است که می تواند در نوبه خود تقاضا تاثیر negatively.OPEC همچنین تخمین می زند که تقاضای نفت خام جهان است به احتمال زیاد به رشد در همان سرعت توجه داشته باشید در سال 2020 به عنوان در سال جاری، آن را نیز ارزیابی می کند که اقتصاد جهانی می تواند به رشد خود ادامه در همان سرعت در سال 2020 به عنوان در year.83 فعلی میلیون بشکه در روز است که 500،000 بشکه در روز بالاتر از 2020 تخمین تقاضا، گفت: "Bansal.27million بشکه در روز از سال جاری است. به زبان آمار اوپک انتظار نیاز جهانی نفت خام اوپک به 1.61 کاهش درصد به 4157 تومان در هر بشکه در تجارت آتی در 12 جولای به عنوان دلالان قرار گرفتن در معرض خود را مطرح، ردیابی تک به تک در markets.Giving جهانی جهانی چشم انداز، آبیشک Bansal، رئیس ABans گروه شرکت، گفت که قیمت نفت به شش هفته بالا بسیج پس از خلیج مکزیک یک طوفان گرمسیری مواجه است، با افزایش تنش ها در شرق میانه و آمریکا اضافه قطره موجودی برای یک هفته چهارم متوالی. Pradhan در همتای روسی خود خواست تا به حساب منافع کشورهای مصرف در حالی که درگیر با اوپک.